Vi är bäst på service! 

Kundundersökningen som ligger till grund för Kundkristallen genomförs av AktivBo och behandlar allt från trygghet till trivsel och bemötande från personal. Det som gör Kundkristallen speciell är att resultatet helt och hållet baseras på våra hyresgästers åsikter. AktivBo-undersökningen är därför vår viktigaste vägledning för att hela tiden förbättra oss och vi har  tidigare vunnit Kundkristallen i olika kategorier, senast i fjol för Högsta serviceindex.

– Det känns fantastiskt att vinna Kundkristallen än en gång! Våra kunder är det viktigaste vi har och våra medarbetare arbetar hårt för att de ska trivas och känna sig trygga”, säger Louise Lindh, VD. Att få så fina betyg av våra hyresgäster visar att organisationens målmedvetna arbete gör skillnad.  

Kundkristallen delas ut vid Benchmark Event som arrangeras av AktivBo och här uppmärksammas privata och kommunala bostads- och fastighetsbolag. En av de fina motiveringar vi tilldelades lyder: ”I fjol stod Lundbergs som vinnare i högsta serviceindex och att i år visat att man fortsätter att lyfta sig från redan höga nivåer på serviceindex är imponerande. Vilket styrkebesked! Med fokus på bland annat återkoppling och dialog har de gått emot branschtrenden och tydligt förbättrat kundernas upplevelse av att bli tagna på allvar och lyssnade på”.

– Jag är så stolt och imponerad! Det här priset är våra medarbetare verkligen värda. Jag ser det fantastiska jobb de gör för våra hyresgäster varje dag, säger Peter Lundgren, utvecklingsansvarig Bostad Lundbergs Fastigheter. Pandemin har ställt oss inför stora utmaningar och vi har arbetat fokuserat med att anpassa vår verksamhet. Det känns därför extra glädjande att vi lyckats ta vår service till ännu högre höjder, avslutar Peter.