Receptionist till Norrköpingskontoret

Vad är det bästa för staden? För individen? För tryggheten, klimatet och ekonomin? Och hur ska miljöer utformas och fyllas för att bli levande, dynamiska och attraktiva mötesplatser där människor verkligen vill vara? Om tio år? Eller hundra? På Lundbergs Fastigheter utvecklar vi attraktiva och hållbara stadsmiljöer där människor vill leva, jobba och berika sin lediga tid. Vi vill bidra till positiv förändring och inspireras av att hela tiden bli ännu lite bättre. Nu söker vi en receptionist som vill vara med och skapa en riktigt bra kundupplevelse för våra intressenter.

Din roll

Som receptionist ingår du i Lundbergs Fastigheters avdelning Kontorsservice och Reception. Du blir en del av ett härligt och sammansvetsat team som präglas av prestigelöshet och samarbete.

Detta är en deltidstjänst på 50% som erbjuder goda utvecklingsmöjligheter. Det är en direktrekrytering, vilket innebär att Clevry ansvarar över rekryteringsprocessen men du blir anställd direkt hos Lundbergs Fastigheter. Du arbetar på ett fast schema och främst halvdagar samtidigt som du behöver vara flexibel för att kunna hoppa in vid behov. Arbetstiderna är förlagda vardagar mellan 08:00 och 17:00. Du arbetar i moderna och inspirerande lokaler på Lundbergs Fastigheters huvudkontor i centrala Norrköping.

Ditt arbete handlar framför allt om att hjälpa människor, från kollegor till hyresgäster, leverantörer och andra intressenter. Du kommer att ta emot besök i vår reception, svara i telefon och hantera mailkonversationer. Ärendena du hanterar kan vara allt från serviceanmälningar, frågor om vårt erbjudande till att koppla personer vidare till rätt person eller ge en besökare ett trevligt välkomnande inför ett möte i våra lokaler. Du jobbar nära våra intressenter för att säkerställa en kundupplevelse som präglas av omtanke och engagemang. Du hjälper också till med vissa kontorsuppgifter, exempelvis säkerställa att receptionen och kontoret i övrigt är rent och snyggt, ta hand om enklare posthantering och ansvara för personalfrukosten som vi erbjuder våra medarbetare.

Din profil

Vi ser gärna att du har tidigare arbetslivserfarenhet från serviceinriktade yrken såsom reception eller kundservice. Vidare är det en fördel om du har god telefon- samt datorvana och känner dig bekväm i främst Officepaketet. Ett krav för tjänsten är att du obehindrat kan kommunicera på både svenska och engelska i tal och skrift.

För att trivas och vara framgångsrik i rollen behöver du först och främst tycka om att träffa och hjälpa människor. Vi kommer att lägga stor vikt vid din personlighet och tror du beskrivs som en positiv och serviceinriktad person som är lösningsorienterad och trygg i dig själv.

Eftersom du i din vardag har mycket kundkontakt i direkta möten, via telefon, e-post med mera krävs att du är en god kommunikatör som är lyhörd och respektfull och kan uttrycka dig tydligt och anpassat efter situation och mottagare.

I rollen kommer du också ha nytta av att vara strukturerad och ordningsam, särskilt i perioder då vi hanterar många kundärenden. Kanske är du inte bekant med fastighetsbranschen ännu men vi är säkra på att du är framåt och nyfiken på att lära dig mer om denna.

Ansökan

Vi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 28 april. Urval sker löpande och din ansökan ska bestå av ditt CV och ett brev där du motiverar varför du vill bli vår nya medarbetare. Ansök här.

I den här rekryteringen samarbetar vi med Clevry och har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta Elvira Derestam på +4670-789 34 94 eller elvira.derestam@clevry.com. Välkommen med din ansökan redan idag!